Generalforsamling 2018

02. juni 2018 kl. 14:07
16. januar kl. 19.00 i hallens cafeteria - Dagsorden i henhold til vedtægter

Vores dejlige klub tæller nu over 250 medlemmer – børn, unge, seniorer, seniorer+ og seniorer++ Vi har faktisk aldrig været større, eller haft så stor sportslige succes som vi soler os i, i øjeblikket. Samtidig har vi et helt unikt socialt miljø og sammenhold, hvor der er plads til alle. For at vores succes på alle fronter fortsat kan blomstre, er vi afhængig af en stærk bestyrelse, der tegner de store linjer i klubben. På vores næste generalforsamling har vi flere medlemmer, som fratræder, hvilket betyder, at vi har brug for nye kræfter i bestyrelsen, så vi kan fortsætte vores fantastiske projekt. Derfor er vores opfordring og bøn til alle i og omkring klubben og andre, der kunne være interesseret i være med til at tegne bestyrelsen – Mød op til generalforsamlingen, vi har hårdt brug for hjælp, hvis vi forsat skal have en succesfuld klub.

Generalforsamlingen afholdes

16. januar kl. 19.00 i hallens cafeteria

Dagsorden i henhold til vedtægter

• Valg af dirigent
  • Formandens beretning
  • Fremlæggelse og gennemgang af revideret regnskab
  • Indkomne forslag
  • Valg til bestyrelse
  • Eventuel

Forslag til generalforsamlingen skal være skriftlig, og være formanden i hænde senest 5 dage før generalforsamlingen.